El consistori traslladava la petició durant la visita al municipi del delegat territorial del Govern al Penedès, Lluís Valls
Des de l'Ajuntament de la Pobla de Claramunt es treballa actualment a buscar actuacions que facilitin l'accés a l'habitatge als veïns i veïnes de la població, principalment a aquelles persones que formen part de col·lectius especialment sensibles com el jovent o la gent gran. Per a impulsar les polítiques municipals en aquest sentit, dilluns es traslladava una petició de col·laboració al govern de la Generalitat de Catalunya a partir de la visita del delegat territorial del Govern al Penedès, Lluís Valls.
Durant la trobada al consistori, l'alcalde, Antoni Mabras, i la regidora d'Urbanisme, Mari Pau Castaño, van comentar amb Valls la situació de l'habitatge a la població. De la mateixa manera, els responsables municipals van traslladar al delegat territorial a la vegueria altres qüestions de l'acció municipal per a les quals consideren important la implicació de la Generalitat.
Un cop finalitzada la trobada, l'alcalde, destacava "que el delegat ha mostrat una molt bona disposició a col·laborar amb l'Ajuntament. Tot i que, lluny del nivell que es viu en altres zones de Catalunya, a la Pobla de Catalunya també patim la pressió que hi ha sobre l'habitatge. No és senzill, per exemple, per als nostres joves plantejar un projecte personal i familiar propi i volem, més enllà de les nostres competències, ajudar a alleugerir aquesta problemàtica".